Ben je op zoek naar een dynamische en interessante nieuwe uitdaging? Heb je een passie voor een gezonde levensstijl?
Ben je op zoek naar een Service team dat elkaar motiveert om de beste te zijn? Sluit je aan bij de wereldmarktleider in fitness en help ons met onze missie om gezondere levens te inspireren door de beste producten, diensten en ervaringen voor onze klanten te creëren.
De rol in het kort:
Life Fitness is een van oorsprong Amerikaans bedrijf en wereldmarktleider in fitness. Onze customer service is vooral business-to-business, waarbij we hoge kwaliteit nastreven. Het team in Barendrecht is verantwoordelijk voor alle klanten in de Benelux. Als Customer Service Coordinator Benelux ben je de belangrijke schakel tussen de klanten en onze organisatie.
In deze veelzijdige positie ben je met je teamleden o.a. verantwoordelijk voor het aannemen, verwerken en inplannen van serviceverzoeken en onderhoudsaanvragen. Je stuurt de monteurs aan en bent verantwoordelijk voor hun dagelijkse planning. Je maakt serviceoffertes, volgt ze op en houdt onze klanten voortdurend op de hoogte van de stand van zaken met betrekking tot hun serviceverzoek.
Geen dag is hetzelfde en daarom zijn wij op zoek naar iemand die snel kan schakelen en de klant altijd op de eerste plaats zet!
Jij bent/hebt:
Wat je ervoor terugkrijgt:
Je komt terecht in een inspirerende en actieve omgeving die iedereen stimuleert om samen te werken, maar je ook genoeg vrijheden geeft om je eigen ding te doen. Kortom: we bieden een uitdagende functie in een internationale omgeving gecombineerd met een fijne werksfeer!
Ben jij de persoon die we zoeken? Stuur ons je sollicitatie en cv via het formulier rechts op deze pagina. Voor meer informatie kun je Whatsappen of bellen met Sven van Dijk, HR Business Partner BLX & DB EMEA, telefoonnummer +31 (0) 652714462.