Ben je op zoek naar een dynamische nieuwe uitdaging waar je veel verantwoordelijkheid krijgt? Heb je een passie voor een gezonde levensstijl?
Sluit je aan bij de wereldmarktleider in fitness en help ons met onze missie om gezondere levens te inspireren door de beste producten, diensten en ervaringen voor onze klanten te creëren.
De rol in het kort:
Life Fitness is wereldmarktleider op het gebied van fitnessapparatuur. Onze producten worden verkocht in meer dan 300 landen wereldwijd en ons kantoor in Barendrecht is de International Head Quarters. Voor versterking in het HR-team zijn wij op zoek naar een parttime medewerker salarisadministratie, waar we intern de functie titel Payroll & Benefits Coordinator voor gebruiken.
Als Payroll & Benefits Coordinator ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de salarisadministratie op de afdeling HR, je doet dit voor onze vestigingen in Nederland en België. Naast het gehele payroll proces verzorg je ook de administratie voor het pensioen, de verzekeringen en overige arbeidsvoorwaarden.
Je belangrijkste werkzaamheden:
Jij bent/hebt:
Wat je ervoor terugkrijgt:
Je komt terecht in een inspirerende en actieve omgeving die iedereen stimuleert om samen te werken, maar je ook genoeg vrijheden geeft om je eigen ding te doen. Kortom: we bieden een uitdagende functie in een internationale omgeving gecombineerd met een fijne werksfeer!
Ben jij de persoon die we zoeken? Stuur ons je sollicitatie en cv via het formulier rechts op deze pagina. Voor meer informatie kun je Whatsappen of bellen met Francina Hak, HR Coordinator BLX telefoonnummer +31 (0) 652714443.