Deze vacature is verlopen

Supply Chain Coordinator

We zijn op zoek naar een Supply Chain Coördinator om het Spare Parts Team bij Life Fitness te versterken. Sluit je aan bij de wereldmarkteider in fitness!

Wat ga je doen:

Als Spare Parts Coördinator werk je in het team nauw samen met de Spare Parts Order Admin en Spare Parts Planner om de Spares Processen te ondersteunen. Als team beheer je de voorraadniveaus en de orderstroom van sourcing tot levering met als doel dat klanten tevreden zijn en het serviceniveau kan worden gehaald. Samen doe je dit voor meerdere geografische verkoopregio’s; VK, BE/NL/LU en Duitsland. Je coördineert het proces vanaf de vraag naar onderdelen van de klant tot de binnenkomende onderdelen en bewaakt de voortgang om ervoor te zorgen dat de klanten hun bestelde onderdelen binnen een bepaalde tijd en volledig kunnen ontvangen. Om dat te doen ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en ondersteunende taken, zoals het plaatsen van inkooporders bij onze leveranciers, het actief beheren van de verwachte aankomsttijden van de PO, het aanvragen van nieuwe onderdelen bij Masterdata, het ophalen van gegevens en rapporten en het verstrekken aan de Spare Parts Planner, en beantwoord vragen van de afdeling Service.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Coördineren van de administratieve afhandeling van de klantvraag tot en met de ontvangst van de reserveonderdelen door ons magazijn, monteur of externe klant;    
  • Verwerken en monitoren van de voortgang van inkooporders bij de leveranciers en verkooporders bij het magazijn en de vervoerders
  • Maken van commercial invoices en packing lists voor exportzendingen vanuit het VK of de EU
  • Zorg ervoor dat we de juiste leverdata communiceren naar onze interne klanten door actief de verwachte aankomsttijden in onze ERP-systemen te beheren en te zoeken naar mogelijkheden om de klanttevredenheid te verhogen;
  • Ondersteun de Spare Part Planner en Supervisor en voer andere ad-hoc administratieve taken uit;
  • Logistieke klachten richting onze leveranciers en magazijnen/vervoerders registreren en opvolgen.

Wat breng je mee:

  • Je hebt een MBO 4-diploma of hoger;
  • Nederlandstalig;
  • Vaardig in de Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Communicatiefvaardig;
  • Kennis van Microsoft Excel (gebruik van standaardformules, draaitabellen en grafieken) en ERP-systemen;
  • Minimaal 2 a 3 jaar ervaring in Supply Chain, Service of Logistieke organisaties  

Wie ben jij?

  • Nauwkeurig
  • Teamspeler
  • Voortgangsbewaking
  • Goede communicatieve vaardigheden en in staat om operationele urgenties te escaleren
  • Klantgericht

Waarom zou je bij Life Fitness komen werken?

  • Omdat je hybride kunt werken (2 dagen thuis en 3 dagen op kantoor);
  • Life Fitness hanteert een 13e maand, deze wordt uitbetaald in december voor de feestdagen;
  • Je onbeperkt gebruik kunt maken van onze eigen office gym, volledig ingericht met de nieuw-ste apparatuur van Life Fitness, Hammer Strength en ICG ;
  • Papa of mama geworden? Life Fitness vult jouw zwangerschapsverlof en geboorteverlof aan tot 100% van je salaris;
  • Regelmatig bedrijfsuitjes geregeld door ons Champions team;
  • Je komt terecht in een inspirerende en actieve omgeving die iedereen stimuleert om samen te werken, maar je ook genoeg vrijheden geeft om je eigen ding te doen. 
  • Kortom: we bieden een uitdagende functie in een internationale omgeving gecombineerd met een fijne werksfeer!

Ben jij de persoon die we zoeken? Stuur ons je sollicitatie en cv via het formulier rechts op deze pagina. Voor meer informatie kun je Whatsappen of bellen met Francina Hak, HR Coördinator op telefoonnummer +31 (0) 652714443.  

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha
Deze vacature is verlopen