Deze vacature is verlopen

Supply Chain Planner Spare Parts

Ben je op zoek naar een dynamische nieuwe uitdaging waar je veel verantwoordelijkheid krijgt? Heb je een passie voor een gezonde levensstijl?

Sluit je aan bij de wereldmarktleider in fitness en help ons met onze missie om gezondere levens te inspireren door de beste producten, diensten en ervaringen voor onze klanten te creëren.

Wie zijn wij?

Life Fitness is wereldmarkleider op het gebied van fitnessapparatuur. Onze producten worden verkocht in meer dan 300 landen wereldwijd en ons kantoor in Barendrecht is de International Head Quarters. We zijn met onze merken te vinden in sportscholen, fysiotherapeuten, ziekenhuizen en universiteiten. We willen ieder individu inspireren op zijn of haar persoonlijke reis - of dat nu is om gezonder te worden, zich beter te voelen of hun lifestyle te veranderen.

Wat ga je doen in de rol van Supply Chain Planner Spare Parts?

Als Spare Parts Planner maak je deel uit van een  klein team dat de Spare Parts Processes ondersteunt door de totale orderstroom van sourcing tot levering te managen. Met als doel klanttevredenheid te waarborgen en het behalen van de gestelde service delivery levels. De Spares Planner zorgt ervoor dat Spare Parts op tijd en in de juiste hoeveelheden worden ingekocht bij de leveranciers. Vervolgens zorg je voor effectief voorraadbeheer in de magazijnen en monteurswagens, zodat klanten hun bestellingen binnen een beoogde Customer Resolution Time, volledig en binnen de gemaakte afspraken ontvangen. Als onderdeel van het team ben je verantwoordelijk voor meerdere geografische regio's; UK, BE/NL/LU en Duitsland, je werkt extern met onze Logistics Service Providers binnen vastgestelde processen en procedures en intern met onze Customer Service Department en fabrieken. 

Beknopt bevat je takenpakket de volgende aspecten:

  • Zorgen voor een uitstekend order management van de uitgaande, ingaande en retour Spare Parts orders door deze te verwerken en te monitoren op tijdigheid en compleetheid;
  • Zorgen voor uitstekende verwerking van uitgaande bestellingen aan interne en externe klanten en retourzendingen;
  • Communiceren via verschillende kanalen met externe en interne belanghebbenden;
  • Zorgen voor voorraadbeheer binnen de vooraf vastgestelde serviceniveaus;
  • Een goede samenwerking onderhouden met de afdeling Customer Service;
  • Analyseren van huidige processen door middel van data analyse om verbeteringen te identificeren, kosten te reduceren en service levels te verbeteren.

Waarom zou je bij Life Fitness willen werken?

  • Omdat er een ontzettend open, warme en gezellige cultuur heerst;
  • Je onbeperkt gebruik kunt maken van onze eigen office gym, volledig ingericht met de nieuwste apparatuur van Life Fitness en Hammer strength;
  • Je flexibel kunt werken, 3 dagen kantoor en 2 dagen vanuit huis met een laptop van de zaak;
  • Flexibele werkuren tussen 07:00 uur ‘s ochtends en 19:00 uur ’s avonds;
  • Thuiswerkvergoeding en reiskostenvergoeding;
  • Papa of mama geworden? Life Fitness vult jouw zwangerschapsverlof en geboorteverlof aan tot 100% van je salaris;
  • Regelmatig bedrijfsuitjes geregeld door ons Champions team.

Wie ben jij?

Uiteraard moet je energie krijgen van het uitvoeren van bovenstaande werkzaamheden en het leuk vinden om deel te nemen aan onze actieve bedrijfsuitjes. Omdat het kleine team bestaat uit totaal vijf personen is het belangrijk dat je goed kan samenwerken en flexibel bent. Daarnaast zijn wij opzoek naar iemand die:

  • De Engelste taal zeer vaardig is;
  • Analystisch, procesgericht en nauwkeurig is;
  • Het is een pre als je een bachelor diploma in Supply Chain Management of aanverwante studies hebt;
  • 3 - 5 jaar relevante Planning werkervaring heeft.

Word jij onze nieuwe collega?

Als je enthousiast bent geworden voor de functie van Planner kun je solliciteren via de sollicitatieknop. Meer vragen? Stel ze gerust aan Francina Hak (HR Coördinator) via 06 5271 4443

 

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha
Deze vacature is verlopen